torsdag 10 september 2009

10September

Denna dagen har varit helt ok i skolan, varit otroligt seg, men det har gått iaf!
började en ny kurs idag, personlig utveckling och självförsvar ;)
verkar vara skit kul!

ikväll är det även Idol, igen!

igår så åkte jag hem till Sarah men innan dess så skulle jag, städa hela badrummet, duscha och äta.
och allt det på 1 timme. det gick ganska fort, men blev iaf färdig i tid, kan ju inte missa fotbollen!

Även om den inte var så intressant, blev faktiskt arg, Sverige får fan ta och skärpa sig!
Matchen igår var inte okej!

haha och självklart så tror jag att det inte kommer bli något mål, så springer iväg på toa, du tror inte dem skriker att det blir måål när man är inne i badrummet, fick kuta ut från toan och slänga mig i fåtöljen!

haha men, det var inget snyggt mål och dessutom självmål.

efter matchen så åkte vi hem, körde hem tillan och jag åkte hem till mig.
kom hem lagom till idol :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har kollat lite på Tyra Banks show:)

kanske ska plugga lite, mamma kommer ju inte hem förens vid 7!

Nu kommer vi igång med UF också:)
för nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar