fredag 18 september 2009

18September

Idag har det varit hektiskt, vi har haft om vårat UF hela dagen i skolan..
vi började med att fixa till det sista, ändra namn i sista sekund, så nu är det "No Boundaries" som gäller.. för det finns väl inga gränser?

när vi väl hade kommit en bit på väg så var klockan redan tjugo i elva och vi var tvungna till att planera om vad vi skulle säga när vi hade vårt ABC möte.. vid 11 skulle vi ha möte med ABC-gruppen och för er som inte vet vad det är så är det ett företag som säljer Studentmössor m.m.
dem säljer verkligen allt!
så vi hade möte med henne fram till halv 1 och det gick väldigt bra!
vi kom fram till en massa bra paket och priser :)
helnöjd!

efter det så blev det en pizza med Diana och malin..
vi som trodde vi skulle äta lunch med Sanne ifrån ABC, men det blev det inte..
efter det så åkte jag hem till pappsen och hämtade lite saker och hälsade på Noa :)
som har blivit väldigt krävande ;)

Nu när jag kom hem till mamma så har jag tagit det lugnt..
då bestämmer sig jag och Linn att vi måste vara lite mer aktiva med våra kameror, så nu ska vi ta vårt pick och pack och dra oss ut i skogen och ta lite kort:)
skönt!
känner att kameran inte tagit så mycket naturbilder på ett tag.. har verkligen inte tagit tag i det där med att bara gå ut och ta kort.. utan blivit när man väl är i farten som det har blivit något kort..

Får träffa linn med <3
nu ska jag dra!
Pusss på er !

2 kommentarer: