tisdag 15 september 2009

15September

Sitter hemma nu, och tog mig faktiskt friheten till att baka mig en vitlöksbaguett!
förlåt mamma :)

får slänga i mig den för sen kommer dicken och hämtar mig, för jag ska med henne till Oskarshamn och kolla på när hon gör en manikyr och sen så får man väl hoppas på att man får umgås lite mer med henne..
sen är hon så snäll och kör hem mig :)
(hon ska ändå till Kalmar så)

Sen ska jag hem och gulla med Noa, som äntligen har kommit hem!
varit jätte orolig! min lille kille mår bra som tur är!

denna dagen har gått väldigt fort, vet inte om jag fått så mycket gjort, men känns som det!
det som skulle vara inskickat idag, är inskickat och färdigt..
vi har börjat på ett nytt projekt i svenskan, och jag fick projektet om Dialekter i sverige, hur grymt är inte det.. jag bara älskar Skånska! och dalmåsar förstår man inte ett skit av, haha som sagt sitter och lyssnar på alla dialekter, finns över 100 dialekter i lilla sverige!

nu måste jag skynda mig!

puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar