söndag 6 september 2009

Mamma!

Unnar min mamma all uppmärksamhet i detta inlägg..

Min mamma är min idol, min förebild...
får stå ut med skit och ta skit, men har alltid ett leende på läpparna!
älskar min mamma, hon är min mamma och jag är stolt över henne!
kan inte säga allt, men som sagt, helgen har varit händelserik och både rolig och mycket tråkig..
jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, vill inte sitta här och vika ut mig helt eller min familj..
men mycket har hänt och jag älskar min mamma över allt! hon betyder riktigt mycket för mig..

vi ska klara oss igenom det här<3

Älskar dig !

Din dotter

1 kommentar:

  1. Alex!
    Tack för dina fina ord, de värmer mer än du kan ana! Trodde inte att du kände så med tanke på vad jag utsatt er för. Jag är SÅÅ STOLT över att vara just DIN mamma!
    Kramar i massor från mig

    SvaraRadera