onsdag 30 september 2009

30September

Varför finns det så mycket som man vill göra, och varför kostar allting pengar?
kan man inte bara ha alla pengar i världen, eller åtminstone en liten del, så hade livet varit lite lättare!
säger inte att pengar är allt, men det är en stor del!
allt vi gör, kostar pengar!


(Scott, mitt Kusinbarn :)

får väl faktiskt erkänna att jag är lite avis på dem som får precis allt dem vill ha.
säger inte att jag vill ha det som dem, men 1 vecka i deras fotspår hade ju inte varit fel!
finns så mycket man vill göra som sagt!


(Nellie, världens sötaste Schäfer valp)

finns väldigt mycket som man inte kan köpa för pengar också!
det får man kämpa för att få! just där är jag nu, jag får kämpa för allt jag gör, eftersom pengar för mig inte finns!


(min underbara lillebror, Noa)

Man kan inte köpa sig ett lyckligt liv, många som tror det!

är ganska trött på att kämpa också, men får fortsätta eftersom annars kommer man ingenstans!

ex, vill ha långa naglar, sparar hela tiden, håller dem ? nej... göra manikyr? ja tack! 350kr åt helvete för att man inte har orken till att sköta naglarna, och håller 1 månad!

sparat till långt hår sen jag klippte av det i sjuan, hur långt har det växt? hmm, typ ingenting.. mitt hår tar hundra år på sig att växa 1 cm, klippte mig senast i Maj, tänkte om jag inte klipper mig på ett bra tag så hinner man ju märka om det växer, är nog lika långt som när jag klippte det!


(när vi var i Ullared, Min underbara Mamma)

man kan inte köpa vänner, kärlek, familj m.m.
och jag är jävligt nöjd över allt det som jag har!
kämpat för allt! gått igenom eld och vatten!

för att inte skriva allt för mycket och så att ni inte tröttnar så har jag lagt in lite bilder :)
hoppas ni tycker om dem!

(jag med min härliga höstmössa)

Puussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar