torsdag 17 september 2009

17September


Åhh är gutt sugen på att köpa saker!

som sagt det kommer köpas mycket nu när jag får pengar!!

- Clip on extensions
- Nikon filter 2-3st
- fixa naglarna
- vill köpa nytt objektiv, men det kommer jag inte ha råd med efter allt detta!
- lite bensinpengar är aldrig fel heller :)

Igår fyllde Noa år :)
blev inte så mycket till firande
allt firande var ju i fredags och lördags!

började även renovera "mitt" rum igår!
känns riktigt bra!
allt lister är borta
nu är det bara;
allt golv ska bort
in med nytt
in med gipsskivor på väggarna
fixa taket
sen börja tapetsera och sånt :)

Nu börjar det gå framåt :)

pusss

2 kommentarer:

  1. Kul att få pengar ju! Vad ska du köpa för filter? :) pusss

    SvaraRadera
  2. Jag ska köpa lite olika filter, så man slipper köpa ett objektiv, det blir skitfina bilder :) ska också köpa ett UV-filter.. blir lite starkare färger i bilderna.. och sen funderar jag starkt på att köpa ett 70-300 objektiv.. eller något i den stilen:)

    SvaraRadera