måndag 28 september 2009

28September

Nu är jag äntligen hemma :)
nu blir det lite rediga inlägg, om man nu kan kalla det så!

Helgen har varit otroligt mysig, jag har även beställt en hel del grejer, pengarna bara forsar ut!
men har blivit billigt om man jämför med allt annat!
så är ändå helnöjd!

idag började även på Lindex i kalmar, praktiserar :)
trivs som fisken i vattnet, de är hur trevliga som helst!
kom 1½ timme tidigare än när jag började! haha blev lite missförstånd där!
fick gå 1 timme tidigare :)

jag var även och kollade på en ritning som André gjort, riktigt sugen nu!
och mamma flippa inte nu !
vi kan ta det någon annan gång!
haha

nu sitter jag och kollar på csi ny!
saknar min sötnos med!

köpte byxor till Noa idag, 20kr :) rätt nöjd!

pusss!

2 kommentarer:

  1. ja det var en billig slant för ett par byxor, hoppas noa blir nöjd. Mysigt på bion igår med, måste göras om . ! Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Ja bion måste vi göra om ! iaf träffas <3 saknar dig redan bruden! Älskar dig<3

    SvaraRadera