måndag 14 september 2009

14September


Idag har det varit en bra dag, men känt en oro inom mig..
men aldrig tänkt på var det var förens jag fick ett sms vid halv fyra av pappa och hans tjej...
Guud vad pinsamt. hade precis glömt bort att Noa skulle opereras idag, men kände att något inte stämde som sagt..
Stod; Nu är noa klar. Han mår bra! vi ringer senare. kram

Fy vilken lättnad, nu när dem ringde ikväll med så hörde jag Noa ropa så glatt i bakgrunden, då var det som en sten lättade från hjärtat...

Dagen har både gått fort och långsamt, känner att jag fått mycket gjort i skolan, men nu när jag kom hem så har jag inte gjort ett skit..
suttit vid datorn, ätit underbar ugnspannkaka, läst bloggar, skriver blogg nu, jadu pratat en hel del med folket :)

Älskar min Lillebror, punkt slut!

Ikväll blir det även CSI NY :) me loove!

21 guns - Green Day <3

Pusss på er!

2 kommentarer:

  1. Va bra att operationen gick fint (Y)

    SvaraRadera
  2. Ja det var kanon! men tungt att se han lida nu! med slang och sånt genom naveln och det !

    SvaraRadera