söndag 13 september 2009

13September

Nu sitter jag här igen, har gjort om några bilder idag..
har inte blivit så bra.. men alltid kul att sitta och pilla lite
medans jag har idol i bakgrunden, reprisen på tvn

nu får det bli lite plugg istället, känner att jag ligger lite efter i Personlig Försäljning..
men det tar jag igen :)
har inlämning på tisdag..

Igår satt jag bara hemma och tog det lugnt, men var en del som tjatade om att man skulle ut och hänga med dem.. men orkade verkligen inte gå ut.. så förlåt!

Nu har Noa åkt till Linköping med Pappa och Anna..
usch det var hemskt att se, Anna började gråta innan dem åkte..
fattar inte vad dem ska gå igenom dem här dagarna.. är nästan glad att jag inte är med..
för skulle inte palla det.. hoppas verkligen att operationen går bra..
usch, börjar få ont i magen.. =/


Nehe, böckerna väntar, medans jag lyssnar på "fake-Darin"

Pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar