lördag 12 september 2009

12September

Hmm, funderar på om jag ska blogga här eller på blogg.se.
så svårt beslut.. jag vet vad alla andra säger..

får se om jag kan få till det på blogg.se
sen kanske det slutar med att jag bloggar där..

idag har vi haft kalas för Noa som fyller 1 år på onsdag!
vi var tvungna till att ha det idag eftersom att imorgon så åker han till Linköping
och på måndag så ska han opereras.. hoppas att allt går bra!

han har fått jättemycket fina grejer, nästan så man blir lite avis;)
vill också vara liten och kunna leka, allt var så enkelt när man var liten, inga problem alls!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, har absolut inte råd att festa=/
det är tråkigt!!!

Saknar min brud också, Dicken<3

pusss!

2 kommentarer:

  1. tycker du ska fortsätta blogga här ... så fruktansvärt jobbigt att lägga en ny adress på minnet ;). Ett extra plus för bakgrunden ;P
    (trevlig och intressant blogg tycker jag =) )
    // Alexander Johansson Lorentzon

    SvaraRadera
  2. Tack alex :) blir väldigt glad, tack för uppmärksamheten :)

    roligt att du läser :)

    SvaraRadera