tisdag 25 januari 2011

25 Januari 2011

Dagen har bestått av god frukost, sedan bestämde jag och Sarah oss för att pilla med lite smycken idag! Vilket jag måste säga är sjukt roligt! Kul när man lyckas, och man faktiskt blir nöjd!
Blev färdigt med ett par öronhängen, då vi saknade en hel del saker så blev att sitta och pilla i någon timme sen bara snacka. Men mina öronhängen kommer jag komma ut med en bild här på bloggen i morgon då jag har tagit ett kort på dem;)
Om någon vill att jag ska fixa något smycke, bara att hojta!
Senare på kvällen så drog jag igång med mitt bak, räknade med att baka 6 kakor m.m. men fanns ej vaniljsocker hemma, så drog upp till affären och köpte det.. men då när jag ska börja med bakningen så märker jag att vi inte har tillräckligt med smör/margarin hemma.. Räckte endast till chokladmuffinsen! Typiskt!

Även testat mina kläder som jag tror jag ska ha med mig till Thailand. Måste bara säga att jag hade en jäkla sommarkänsla här hemma en liten stund, så härligt att få springa runt i klänning och shorts igen!
Blev även att jag rensade garderoben, vilket behövdes! fast det endast var cirka gurka 1 månad sen jag gjorde det!

My Love<3

Godnatt!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar