måndag 24 januari 2011

Nu har jag gjort det!

har beställt mina kläder! Hoppas jag blir otroligt nöjd, just för tillfället är jag sjukt nöjd!
Idag har dagen sett ut som så att jag började med en promenad upp till affären och sen hemåt igen för att börja äta frukost, sen blev det lite film!
Sen begav jag mig mot mamma och hennes jobb, för att reda ut vad det är jag har i hemmagrejer m.m. som vi har ståendes i lokalen hos henne.
Så åkte dit och räknade och skrev ner allt jag hade där... kom upp i cirka 70 saker. inte dåligt!
Då självklart räknas ju inte startkit med 18st tallrikar som 18st, utan en ;)
Så det är en hel del jag har, är nästan bara till att flytta på en gång!

Jaja, efter mamma slutat jobbet så åkte vi hem och då var det bara att dra på sig löparskorna och ut!
Blev först att vi sprang, men sen pallade jag inte mer, så blev powerwalk för min del, vilket jag tycker är grymt mycket skönare än att springa. är ingen löpartjej!
Nu blir det att hoppa in i duschen en snabbis sen vidare upp mot soffan och CSI med mamsen!

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar