onsdag 12 januari 2011

Snö?

Sitter här och njuter av min goda frukost! men nu är det så att jag ska snart bege mig mot Limpan, det betyder alltså att jag måste pultsa ut i denna jävla snöööööö! bara öser ner:( hate it! Trodde det skulle vara slut på snö nu och att det skulle börja smälta bort! orkar inte ha mer blask, för det kommer det bli! ska bli plusgrader nu.

Igår eftermiddag när jag kom hem så mötte jag upp Sarah, sen gick vi hem till mig.. efter ett tag känner vi att det luktar rök, och jag går ut ur mitt rum och kollar vad det är som luktar.. joo då ryker det in från vår kamin.. och helt plötsligt går brandlarmet.. jag springer och säger till mamma och dem, sen går jag in och fortsätter prata med Sarah, men hinner bara säga "det skulle ju vara typsikt om blombudet kommer nu också" ahha åh då skriker mamsen blommorna är här!(min pojkvän hade skickat mig blommor då vi firade 4 månader igår<3)
Jätte fina blommor var det, Tack älskling<3

Iaf, efter jag varit hos limpan en stund så ska jag besöka arbetsförmedlingen, har en tid där idag.. sen blir det väl kanske att pultsa hem till limpan en stund igen.. får se vad hon säger och vad hon ska göra;)

Men nu ska jag iaf klä på mig lite mer normala kläder ist för mjukis!

Ha en bra dag, det kommer jag iaf att ha!
Ska sola ikväll, sett fram emot det länge nu!

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar