måndag 17 januari 2011

Egoboost!


Läser Blondinbellas/Isabella Löwengrips bok Egoboost!
Helt sjukt bra bok, alltså känns som hon tar och berättar allt ur mitt liv! fast nästan alla ungdomar går igenom det hon skriver.. om man inte är med om det så tänker man på det!
Handlar om att våga ta klivet och bli en lite mer ego person, en positiv Ego.. Vilket vore bra för alla att vara!

Menmen, måste bara berätta en komisk men ändå tråkig sak.. som jag nästan kunde ha gissat skulle hända!
I Fredags så var jag inne en snabbis på stan och Lindex, berättade för dem att jag inte skulle vara kvar på Maxi och att de gärna fick ringa in mig hur mycket de ville nu.. och då kollade vi igenom deras schema och ser att det är en som inte kan jobba på inventering på måndagen(idag) mellan 9-18.. då säger hon att chefen ringer mig senare idag eller under lördagen för att berätta om de behöver mer hjälp av mig eller om de klarar sig.. Eftersom jag skulle till min pojkvän behövde jag veta om jag skulle åka hem en dag tidigare eller inte..

Hör inte av dem, men sen på måndag morgon, kl 8.28 ringer min chef och frågar om jag kan komma in och jobba..
Och då sa jag att jag inte kunde det, för det blev lite svårt att ta sig ifrån Rörvik(5mil ovanför Växjö) och hem innan kl.9.
Måste bara säga att detta är så tyyyypiskt min chef, vilket är väldigt tråkigt!
Då jag mer än gärna hade jobbat idag!

Menmen, helgen har varit underbar<3
Umgåtts med min älskling!
Fick även ett tips utav mamsen om ett jobb som hon hade sett, som inte finns på nätet!
Så ska in imorgon och lämna cv, ringde dem igår!
Får hoppas;)
Eftersom jag nu inte har något jobb efter Januari, utan bara extra!
jag som varit van vid nu att jobba mellan 20-40 timmar per vecka!

Men men, man ska ju älska det man gör också;)

I och med den här boken så har det och kommer det komma fram mer utav mig nu..
En hemlighet som jag måste dela med mig till min mamma.. Rätt hemsk sån, som jag inte ens vill tänka på! inte ens fattat att det hänt än !

Sjukt, jaja hon ska få ett mejl, så hon får läsa allt ur min syn.

Puss på er

Älskar Jonas Vang<3

1 kommentar: