torsdag 20 januari 2011

Bryta ihop?


Haha höll nästan på att bryta ihop nyss, vet ni över vad?! Jo några klänningar!
Ville verkligen ha dem,(8st), så sjuukt underbart fina och så detaljerade så som jag älskar..
men hade inte pengarna för det nu känner jag.. eller pengar har jag.. men lägga nästan 3 tusen på klänningar? Okej, ett par toppar också..men ändå?
Men som tur var, så efter 1 timme eller något så ser jag att man kan spara sina kläder i 30 dagar och sedan köpa dem! Perfekt!!! :D
Där löste sig allting, om jag verkligen vill ha dem så kan jag vänta 30 dagar och se om jag vill ha dem då..
Då är jag i Thailand med så är bara att klicka hem dem så är de hemma när jag kommer hem! Perfekt;)
Menmen..
Imorgon ska jag jobba på Lindex, Finally!
Ska bli skönt att få komma tillbaka till den vardagen:) Trivdes som fan :)
Imorgon kommer också äntligen min babe hit!
Saknat honom, jobbigt att bo så långt ifrån varandra :(

Men idag är det exakt 3 veckor tills jag sitter på planet till Thailand!!!!
LJUVLIGT!
Drömde även inatt att jag simmade i turkosa hav, med fina färgglada fiskar och några krokodiler:O
Med mina härliga klasskompisar?!
Haha vettifan hur det går ihop?! Men har nog drömt om Thailand 5/7 Nätter nu.. helt sjukt! Längtar något enormt!

Men finns något jag måste göra innan jag åker som jag längtar något enormt till med! Men Thailand slår allt;)

Pusss på er, en glad Alexandra som snart ska hoppa i säng !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar