tisdag 18 januari 2011

Dagen har bara börjat!

Ja, den har bara börjat! och ändå har man hunnit med så mycket!
Har jobbat från 7-12, sen åkt till giraffen och lämnat ett CV, sen iväg till Hansa och även där lämnat ett CV. Känns skönt att ha gjort det, men nu vet jag inte vad jag ska göra?!
Som det ser ut nu, så lär jag antagligen få reda på de 3-4st jobb jag har sökt och verkligen vill ha, om jag får dem eller inte innan jag åker till Thailand, eller i början av Thailandsresan! Hur ljuvligt vore inte det att få komma hem till ett jobb som man skulle stortrivas på?
PERFEKT!

Men men, drömma går ju!
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, kollat om jobb m.m. men finns inget att söka idag!
Kanske slänga iväg lite viktiga mejl? Beställa lite bilder m.m?
(såhär ser det iaf ut för tillfället, sitter bredvid brasan med en filt och ska precis börja passa Noa en snabbis)
Ha en bra dag, uppdaterar senare ikväll!
Saknar min pudding<3

Hoppas mamsen inte tog det för hårt idag=/

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar