fredag 28 januari 2011

28 Januari 2011


Måste faktiskt erkänna att det varit en seg fredag, då vi inte har gjort ett smack idag. Fick även hem mina klänningar idag, som sagt nöjd med allt, förutom en=/ Så den är bara till att skicka tillbaka! Beställde en långklänning, tycker inte om långklänningar, alltid suttit fint på andra, men aldrig passat mig, men denna var bara för läcker, så var ju tvungen att behålla den! Plus att pojkvännen sa att den var fin på, så får väl lita på honom;)

När jag väl kom till pappa ikväll så blev det till att självklart kolla på handbolls matchen mellan Sverige - Frankrike. Synd att det slutade som det slutade, men de var iaf en bra match!

Jonas är iväg och festar med en polare och jag sitter här hemma och har megatråkigt! känner mig som den tråkiga flickvännen som bara väntar på att få hem sin man!

(Måste bara säga att jag börjar bli nervös inför en grej, om ni vill veta mer så får ni hålla utkik här i bloggen, då detta är första stället jag kommer avslöja det)

Fick även hem lite mer smyckesdelar m.m. idag, så får bli till att pilla lite till i helgen:)
Får se om man kommer iväg till Ullared på måndag eller inte! Spännande, är nog enda gången då jag inte ser fram emot det som en tok! Ser fram emot det, men inte som jag alltid gjort, då jag nyligen var där :)
Plus att jag inte är så sugen på att spendera pengar, men får se vad man kommer hem med;)
Blir iaf en visp till mamsen!

Nehe, kolla sista minterna av matchen mellan Danmark - Spanien!

Ha en bra kväll!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar