söndag 23 januari 2011

Spridda tankar

(här är även en bild på mitt hår efter färgningen, Blev typ svart)
Sitter just nu och kollar på en film, men blir inte länge till. För ska sedan upp vid nio och kolla på film med mamsen! Får se vilken det blir av de tre som går på tvn.

Saknar mitt hjärta otroligt mycket, det gör ont att inte ha honom bredvid mig jämt! <3

Vet exakt hur min morgondag ser ut :)
Lovely!

Först blir det goood frukost, sen ut och promenera, sen vidare till Bmåla för att kolla upp allt vad jag äger, alla mina hemma grejer, köks grejer m.m. Måste ju ha koll på vad man har, så man inte köper dubbelt när det väl gäller;)
Längtar något otroligt till att få ett eget hem, något jag kan kalla mitt egna och som jag får styra och ställa med hur mycket jag vill. Där jag kan ha mitt smink på toan, istället för på mitt rum, ha mina saker utspridda i lägenheten på de ställena där de ska vara istället för att ha allt samlat på sitt rum, och ännu värre! Har ju två rum! ett hos pappa och ett hos mamma, går inte ha koll på sina saker, är ju en sak som är säker!

Bara att gå igenom och rensa, vilket känns som man gör väldigt ofta, men behövs göras väääääldigt ofta!

jaja, nu blir det film!
Pusss på er!

1 kommentar:

  1. Jag vill kunna vara bredvid dig jämt älskling ! <3

    Längtar till sommaren och att få bo ihop med dig <3

    SvaraRadera