tisdag 11 januari 2011

hemma hos linn

Ligger i soffan hemma hos Linn med Sture i min famn, jätte söt katt!! han vill bara mysa till skillnad från vad han ville inatt när man själv bara ville sova! :)

Självklart drömmer jag ju om allt Linn och jag snackade om igår kväll.. jag fick hoppa in och jobba extra på ica algots vilket gjorde att jag kom försent till jobbet maxi i kalmar.. sen helt plötsligt var jag och limpan på väg till Thailand! haha mycket i huvudet just nu!

Ska snart dra mig hemåt för att ta mig en promenad och sedan få med mig Sarah hem!

Ha en bra dag;)

Pusss

2 kommentarer:

  1. Du och jag i Thailandet hade ju inte varit helt fel! ;) Sorry att jag va så sjukt trött igår och va tvungen att sticka till gymmet med en gång idag! Kul att ses iaf gumman <3<3

    SvaraRadera
  2. Lugnt lugnt! skönt att bara träffas;) <3

    SvaraRadera