fredag 7 januari 2011

En dålig period


Inte uppdaterat så bra på senaste tiden fick jag reda på utav mamsen, och har även tänkt på det, men aldrig gjort något åt det;)
Men nu ska jag börja skriva igen;) få igång det igen, så det flyter;)

Jag har blivit en allmänt tråkig person måste jag erkänna, jag känner mig som en stor björn som har gått i ide. Det enda jag gör och har gjort de senaste 2 månaderna är; ta sig fram och tillbaka till jobbet och sedan träffat pojken min på helgerna! Inte orkat festa, inte haft tid med vännerna?!, varit allmänt deppig! men hoppas verkligen det vänder snart! orkar inte ha det såhär!
Vill ha sommar nu! åtminstone vår!
Fast om en månad och 3 dar åker vi ju till Thailand så jag kan ju inte klaga!
Blir till att jobba förfullt fram till 3 februari som är min sista dag på Maxi innan vi drar till Thailandet!
Jo, för er som inte vet så har jag fått förlängt på Maxi! vilket jag är väldigt glad för!
Men ändå så går jag och hoppas på att jag ska få söka och få alla Lindex jobb som ska komma ut nu!
Vill verkligen jobba där!

Nu under "jullovet", (ja inte för att jag har haft något) men min pojkvän har haft, så har jag fått ha honom hos mig i 12 underbara dagar!! helt sjukt underbart att få ha honom där när man kommer hem från jobbet eller få vakna upp ihop och veta att han inte ska åka hem idag. det är så hemskt!

Nu i veckan(veckan som kommer) jobbar jag endast 2 dagar, så ska försöka ta vara på tiden och träffa mina underbara kompisar och hinna uträtta lite ärenden :)

Fick även hem mina Filter till kameran idag, de som jag fick på julafton var i fel storlek, men nu är allt rätt och ska bli kul att få testa alla:)

Och även idag ska jag ta och beställa nytt objektiv! Måste ha det nu när jag åker till Thailand!
Kan ju inte stå och försöka ta kort på något som är några hundra meter bort med ett ynka litet objektiv som jag har nu. Får ta och köpa ett lite bättre nu;) när det ändå är Rea:):)

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll, nu blir det familjekväll och Lets Dance för min del!

Pusss på er!

Jonas<3
min kärlek

1 kommentar: